Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 9 de febrer del 2014

PRIMERES IMPRESSIONS

LLISTAT D'ALGUNES PRIMERES FRASES:
 la primera frase d'una novel·la és important.


"La Julieta va venir expressament a la pastisseria a dir-me que, abans de rifar la toia, rifarien cafeteres; que ella ja les havia vistes: precioses, blanques, amb una taronja pintada, partida en dues meitats, que ensenyava els pinyols." La plaça del Diamant. Mercè Rodoreda.
"A mi sempre m'ha agradat molt saber les coses que els passen a la gent, i no perquè sigui un batxiller... " Jardí vora el mar. Mercè Rodoreda.
"Em van deixar en el carrer de les Camèlies, al peu d'un reixat de jardí, i el vigilant em va trobar a la matinada." El carrer de les Camèlies. Mercè Rodoreda. 
"-L'amor em fa fàstic!" Aloma. Mercè Rodoreda. 
"Aquest matí m'he despertat amb un desconegut al llit."  Àngels fugaços. Tracy Chevalier.
"Se llamaba Isabelle y, todavía niña, el pelo le cambió de color en el tiempo que tarda un ruiseñor en llamar a su compañera". El azul de la virgen. Tracy Chevalier. 
"Vaig néixer l'any 1632 a la ciutat de York, d'una bona família, encara que no d'aquell país, essent el meu pare un estranger de Brema, que de primer s'havia establert a Hull." Robinson Crusoe. Daniel Defoe.
"Yo entonces tenía treinta y siete años y me encontraba a bordo de un Boeing 747." Tokio Blues. Haruki Murakami.
"Al cap de molt temps de tot, assegut davant els ulls negres i la pell perfecte de la Júlia, em vaig preguntar en quin moment exacte se m'havia començat a esquerdar la vida". L'ombra de l'eunuc. Jaume Cabré.
"Mr. Utterson, el abogado, era hombre de semblante adusto jamás iluminado por una sonrisa, frío, parco y reservado en la conversación, torpe en la expresión del sentimiento, enjuto, largo, seco y melancólico, y, sin embargo, despertaba afecto." El extraño caso del Dr. Jekill y Mr. Hyde. R.L. Stevenson





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada